środa, 13 czerwca 2012

Truskawka z różą


To miał być zwykły smoothie truskawkowy z miętą. Ale postanowiłam go urozmaicić różanym syropem. A w blasku nagłego olśnienia zbiegłam na dół po świeże różane płatki. Lubię takie olśnienia.


Smoothie truskawkowy z różą
(2 małe porcje)

ok. 500ml truskawek
1 dojrzały banan
pół szklanki mleka roślinnego( lub naturalnego jogurtu)
2 łyżki syropu różanego
ok. 10 płatków róży (po oberwaniu gorzkich części)
łyżka oleju lnianego
kilka listków świeżej mięty

Wszystkie składniki razem zblendować i delektować się smakiem. Jeśli ktoś nie przepada, z mięty można zrezygnować, ale wcale nie przeszkadzała smakowo.







1 komentarz:

  1. Ja też lubię takie olśnienia :D Szczególnie jeśli chodzi o kwiatki!
    Pozdrawiam kwiatowo:)

    OdpowiedzUsuń

Gâteau Marcel

W grudniu zapowiadałam przepis na ten czekoladowy cud, ale w grudniu mi to nie wyszło. Grudzień w ogóle był raczej do niczego. Kończeni...